سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌دوشنبه 13 بهمن 1399/ شماره 217
رقابت پ پ ها، افزایش یافت، دلار نیمایی تغییر مسیر داد، کاهش 50 تومانی دلار صرافی ملی، آغاز معاملات نفت در قیمت 55 دلار ...
خبر مرتبط با این پست:

 رقابت پ پ ها، افزایش یافت

امروز معاملات PVC و پ پ های نساجی و شیمیایی در بورس کالا جریان داشت و در گروه پ پ‌های شیمیایی، رقابت هایی بیش تر از هفته‌ی گذشته، ثبت شد. جدول مقایسه ای رقابت ها را در پست رکودداران رقابت های امروز، در سایت ویکی پلاست دات آی آر، بخوانید.

دلار نیمایی تغییر مسیر داد

بعد از کاهش 230 تومانی دلار نیمایی از 5 بهمن تا دیروز، امروز نیما، مسیر صعودی در پیش گرفت و به 22 هزار و 982 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ، نسبت به دیروز، 24 تومان افزایش است. امروز میانگین روزانه دلار نیمایی هم به کانال 22 هزار و 600 تومان عقب نشینی کرد، دیروز میانگین روزانه در کانال 23 هزار تومان بود.

کاهش 50 تومانی دلار صرافی ملی

شب گذشته همتی، رییس کل بانک مرکزی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 در پاسخ به سؤال مجری که آیا دلار به زیر 20 هزار تومان می رود گفت: بله. دلار صرافی ملی که روز گذشته را با 200 تومان افزایش در 23 هزار و 920 تومان به پایان رساند امروز را کاهشی آغاز کرد و با 50 تومان کاهش به 23 هزار و 870 تومان رسید. دلار بازار آزاد هم امروز تا 24 هزار و 300 تومان، معامله شد تا فاصله دلار آزاد و صرافی به 430 تومان برسد.

آغاز معاملات نفت در قیمت 55 دلار

قیمت نفت که معاملات هفته گذشته را با 55 دلار و 88 سنت به پایان رسانده بود، امروز و هفته‌ی جدید را نیز در همین بازه قیمت آغاز کرد. قیمت این لحظه برنت: 55 دلار و 37 سنت.

کاهش 17 هزار واحدی بورس تهران

شاخص کل بازار سرمایه که ‌روز گذشته را با 3 هزار واحد افزایش و رسیدن به 1 میلیون و 250 هزار به پایان رساند، امروز را کاهشی آغاز کرد و در پایان معاملات با 17 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 233 هزار واحدعقب نشینی کرد.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟